Thursday, June 9, 2016

Free cactus printables - Kaktus - round-up



Round-up of 
free cactus downloads:


1 Free printable cactus wall art from classy clatter.

2 Free printable cactus garland from seldeviking.


3 Free printable cactus pattern paper from zakkalife.


4 Free printable kawaii cactus planner stickers from planner addiction.


5 Free printable inspiring quote wall art: live life – from hawthorneandmain.

6 Free printable smiling kawaii cactus stationery from page borders.


7 Free printable cactus cupcake toppers (let's fiesta) from design is yay.


8 Free printable summer cactus wall art from tatertodsandjello.

9 Free printable cactus mini-cupcake stand from oh happy day.


10 Free printable kawaii cacti wall art from olyaschmidt.


11 Free printable succulent stickers from thesarahjohnson.




Button:


3 comments:

  1. So eine tolle Auswahl <3!

    Ich habe einen Link zu diesem Post in meinem heutigen Blogpost http://titantinasideen.blogspot.co.at/ integriert, da er perfekt zu meinem DIY kaktus-Stempelbody mit Rassel dazupaßt. Ich hoffe, das ist OK!

    LG Tina

    ReplyDelete
  2. Thank you for the wonderful freebies,
    Love from Christine in Italy xx

    ReplyDelete
  3. Hallo liebe Sandra, trotz Blogpause kommentiere ich weiterhin und freue mich besonders über Dein heutiges Postthema: die Kakteen im Fokus. Seinerzeit hatte meine Schwester über 200 verschiedene Kakteen, eine imposante Sammlung...

    Mit sonnigen Grüßen, Heidrun 🤗

    ReplyDelete