Monday, November 4, 2013

Free printable 2014 calendar with cat art - ausdruckbarer Kalender 2014 - freebie


 Another free printable 2014 calendar for you! 
 I just finished this whole-year-at-a-glance calendar for cat lovers. 
 The calendar design is inspired by the chocolate brown and baby pink kitty silhouettes from yesterday's post. I think I'm in love with these two cats.
 Just download and print the one page calendar. Easy peasy. ^ ^

>> Enjoy! <<
click on image to enlarge

free printable 2014 cat silhouettes calendar
free 2014 calendar download
freebie
How to download:
When you click on the image, it will appear larger. If you have a PC, just right mouse click and save the file to your computer. If you have a Mac, click ctrl and (at the same time) mouse click on the image until you get a pop-up menu with an option to save the file.
––––––––––––––––––––––––––––––––––– ✽

Hallo liebe Besucher von MeinLilaPark! Heute habe ich einen neuen kostenlos ausdruckbaren Kalender für das Jahr 2014 für euch kreiert. Diesmal ist das ein Kalender für Katzen-Liebhaber.
Ich fand die Schokoladenbraune und Erdbeercremefarbenen Katzensilhouetten von gestern so schön, dass es mich zu einem neuen Kalenderdesign inspiriert hat.
Wie immer könnt ihr die Kalender-Druckvorlage gratis auf euren eigenen Computer herunterladen (eine Anleitung dazu findet ihr hier) und ausdrucken. - Und schon habt ihr einen Jahresüberblick für das kommende Jahr 2014. Viel Spaß!

200 x 200 Button:


12 comments:

  1. Vielen Dank für die zahlreichen Vorlagen. Wie wär´s mit einer Kalendervorlage auf Deutsch.....vielleicht mit Eulen ;o) ?
    Weiterhin so viel Kreativität!
    Renate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hab ich fest vor... ;-) Ist einfach recht aufwendig, diese tabellarischen Kalenderzahlen. Darum habe ich das noch vor mir hergeschoben. Vielleicht klappt's ja morgen.
      Ganz liebe Grüße
      Sandra

      Delete
    2. This is Great,
      Thank you love Christine in Italy xx

      Delete
    3. Sandra, das glaub ich dir aufs Wort, dass es aufwändig ist....ich würd ja selbst probieren, wenn ich wüsste, wie. Ich weiß nichtmal, was man dafür alles braucht.....seufz. Ich find es grandios, wenn man so etwas kann.
      LG
      Renate

      Delete
    4. ♥︎ Danke! Ich bin an einer deutschen Kalenderfassung. Falls du lernen willst, so etwas auch so machen, kann ich dir Hilfestellungen geben....
      Ganz liebe Grüsse
      Sandra

      Delete
  2. I'm a cat lover so I love this calendar! Thank you - it's beautiful!

    ReplyDelete
  3. Just popping back to say... I think you would get more comments if you turned off word verification. It's hard to identify the numbers and letters, and a lot of people give up. Perhaps you didn't even know it's on so I thought I would mention it. Thanks for the calendar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your kind words and for this idea! I will try it.
      Hugs
      Sandra

      Delete
  4. I do not care for cats, but this, this I like. You have so many amazing printables that I would love to share. I do not see a "Share on Pinterest". Am I missing the link or is that something you decided not to do? I do forward your newsletters to friends and Share on Facebook, but your talent is so fresh, I would like to share it on a bigger scope. Thank you for sharing your whimsy and your talent, and for making it available affordably free. Susie, Port Huron, Michigan, USA

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've improved my blog now: if you hover with your mouse over the images there will appear a pin-button. Thank you so much for your kind words!♥︎ I really appreciate them.
      Hugs
      Sandra

      Delete
  5. OMG ! i love these pretty cats ! thanks a lot for sharing... i posted the link here : http://www.pinterest.com/lemondedis/2014-free-calendars/

    ReplyDelete
  6. LOVE the Cats, they are so pretty, thank you; or should I say danke.
    Maddie

    ReplyDelete